又來放火HONNE系列了,這次要介紹的歌曲是ME & YOU,敘述的自然是兩個小夥伴相愛的故事。Honne擅長的Electronic R&B,配合上Tom Misch輕鬆愉快的Funk,讓人從前奏開始就心情大好!

【帶我私奔到月球吧!】

好像回憶起年少,那種純純的愛情,堅信著兩個人再一起就可以抵擋宇宙的力量。強烈又青春的熱血,搭配著前奏【這是我的一小步,卻是人類的一大步】邁開了序章,打開音響讓Honne與阿姆斯壯一同帶你到月球談一場義無反顧的愛吧!

 

 

 

 


Me & You ◑

 

It's one small step for man
這是我的一小步
One giant leap for mankind
卻代表著人類的一大步
 
You came into my life with no warning
你毫無預兆的闖進我的生活
Like a flash of light
像是相機的閃光一般突然
And I was doing fine but as you came in
直到你來闖進來之前 我過得還滿算差強人意
I watch my future rewrite
我看著我的未來被你改寫
 
I'm not ready, I am not prepared
我還沒準備好 完全沒準備地
I was so steady, on my feet but now I'm up in the air
我曾多麼的安逸 但我現在就像踏著空氣 充滿著不確定
 
It's just you and me
就只有妳和我
With the world beneath our feet
徜徉在這個世界裡
We can see for miles up here
遠眺著世界 這上面的風景多麼的清晰
We can go wild up here
就讓我們在這遠離塵囂的地方 轟轟烈烈的愛一場吧
It's just me and you
就只有我和妳
Now we're taking in the view
盡情的欣賞著沿途風景
We can spend the rest of our days
用罄我們剩下的時光
Way up here, just me and you
如入無人之境 我們的天堂
 
 
See, I like you a lot
妳知道,我有多愛妳
You make me buzz like an astronaut

你讓我像Buzz 隱藏不住那想進一步的渴望
These feels I can't shake off
我擺脫不了這樣的感受
I'm in your orbit and I will never drop
我在迷戀的軌道裡 永遠繞著妳不斷的旋轉 
 
I'm so ready you take me as I am
我已經準備好了 愛我就像我如此的愛妳
You're worth every penny, yeah I'll pay all I can
妳值得我為妳花光一切積蓄 傾家蕩產也行
 
It's just you and me
就只有妳和我
With the world beneath our feet
徜徉在這個世界裡
We can see for miles up here
遠眺著世界 這上面的風景多麼的清晰
We can go wild up here
就讓我們在這遠離塵囂的地方 轟轟烈烈的愛一場吧
It's just me and you
就只有我和妳
Now we're taking in the view
盡情的欣賞著沿途風景
We can spend the rest of our days
用罄我們剩下的時光
Way up here, just me and you
如入無人之境 我們的天堂
 
I'm not ready, I am not prepared
我還沒準備好 完全沒準備地
I was so steady
On my feet but now I'm up in the air
我曾多麼的安逸 但我現在就像踏著空氣 充滿著不確定
 
It's just you and me
就只有妳和我
With the world beneath our feet
徜徉在這個世界裡
We can see for miles up here
遠眺著世界 這上面的風景多麼的清晰
We can go wild up here
就讓我們在這遠離塵囂的地方 轟轟烈烈的愛一場吧
It's just me and you
就只有我和妳
Now we're taking in the view
盡情的欣賞著沿途風景
We can spend the rest of our days
用罄我們剩下的時光
Way up here, just me and you
如入無人之境 我們的天堂
 
 
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 staniey503 的頭像
    staniey503

    史丹的部落格

    staniey503 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()