After four years of loving the wrong man

愛錯了一個人四年後

I try to get along the best that I can

我想要盡量接受這一切

Try to get along but can't understand

想試著接受 卻怎樣都無法理解

 

What happened.

我們到底發生什麼事

 

And his baggage I bring

而我背著成為負擔的他

When I step in the ring's

當我踏進婚姻的那一刻

too heavy to think that new love won't sting

對我來說太沉重以至於我無法去思考 新的愛不會傷人

too heavy to think about anything too heavy

太沉重以致我也無法思考任何事情 太沉重了

 

but I miss the tenderness

但我想念她的溫柔

the intimacy of love's sweet caress

想念甜蜜的觸碰

I do pretend that I couldn't care less

我假裝著我不在乎

Not in a hurry to start a new mess

不急著開始下一段混亂的戀情

 

I saw you in the bar

我在酒吧遇見你

Old friend I'd forgotten about

我都忘了的好朋友

High-school crush that left me in doubt

高中的迷戀讓我很疑惑

Now we're kissing

而現在我們親吻著

 

hey and I didn't get your number

我沒要到妳的號碼

but I still wear your smile on my face

但我臉上仍帶著妳的微笑

Yeah well I didn't get your number

我雖然沒要到的號碼

But I still wear your smile on my face

但我臉上依舊帶著妳的微笑

 

I still have a lot to do

我還有很多事要做

And getting my life back feels really good

找回我原本的生活是很棒的事

You opened my world up

妳開了我的眼價

One night in may

五月的那一夜

But still I just couldn't ask you to stay

但我仍無法求你留下來

 

I guess it wouldn't be a one night stand

我猜那應該不會只是一夜情

If I saw you again if I saw you again

如我我再遇見你

Saw you again

遇見你

If I saw you again

如果我再一次的遇見你

If I saw you

如果我遇見你

 

but I miss the tenderness

但我想念她的溫柔

the intimacy of love's sweet caress

想念甜蜜的觸碰

I do pretend that I couldn't care less

我假裝著我不在乎

Not in a hurry to start a new mess

不急著開始下一段混亂的戀情

 

I saw you in the bar

我在酒吧遇見你

Old friend I'd forgotten about

我都忘了的好朋友

High-school crush that left me in doubt

高中的迷戀讓我很疑惑

Now we're kissing

而現在我們親吻著

 

hey and I didn't get your number

我沒要到妳的號碼

but I still wear your smile on my face

但我臉上仍帶著妳的微笑

Yeah well I didn't get your number

我雖然沒要到的號碼

But I still wear your smile on my face

但我臉上依舊帶著妳的微笑

 

Sunlight in the window

窗戶透進來的晨光

Last nights jeans are on the floor

昨晚脫下的牛仔褲還留在地上

I don't really know you

我不是真的認識妳

And I'm feeling insecure

而我充滿了不安全感

 

There's no time for coffee

沒時間喝咖啡了

I'm already running late

我已經來不及了

Pick my keys up from the table

從桌上拿起了鑰匙

Make an innocent escape

算是合理的逃離了這一切

So call me

打給我吧

Or maybe I'll call you

或者我打給你

 

But I didn't get your number

但我還是沒要到你的號碼

And I still wear your smile on my face

而我臉上仍帶著妳的微笑

Yeah well I didn't get your number

恩 我還是沒要到你的號碼

But I still wear your smile on my face

但我臉上仍帶著妳的微笑

 

yeah well I didn't get your number

恩 我還是沒要到你的號碼

but I still wear your smile on my face

但我臉上仍帶著妳的微笑

well I didn't get your number

恩 我還是沒要到你的號碼

But I still wear your smile on my face yeah

但我臉上仍帶著妳的微笑

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 staniey503 的頭像
    staniey503

    史丹的部落格

    staniey503 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()